Брати Дубневичі нервово курять — Віталій Руденко поклав око на «Київпастранс»

КП «Київпастранс» 4 січня за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ «Механіка АТ» на постачання шпал зі скріпленням на 7,16 млн грн. Про це повідомляється в системі «Прозорро».Залізобетонні шпали з пружинним безболтовим скріпленням типу ІМЕТ для залізничних рейок Р65 замовлено по 2 762 грн/шт. Для трамвайних рейок РТ62, NT1 шпали зі скріпленням обійдуться у 3 016 грн/шт.

Ціни значно зросли у порівнянні з попередньою закупівлею «Київпастранса» 2017 рокую. Тоді шпали з кріпленням для рейок Р65 купували у ТОВ «АТ Механіка» по 1 788 грн/шт – тобто у півтора рази дешевше від нинішніх цін.

Нинішній постачальник  «Механіка АТ» пов’язаний з минулорічною «АТ Механікою» спільними засновниками – Олексій та Яніна Івановські, Віталій Руденко.

Нову фірму «Механіка АТ» було створено у травні 2018 року. У свою чергу Антимонопольний комітет веде розслідування стосовно «АТ Механіки» за змову з ПП «Мікатор» на попередньому тендері «Київпастрансу». «Мікатор» пропонував продукцію «АТ Механіки», користувався її телефоном і був прописаний по вул Гарматна, 20 разом з фірмою «Федер», що належала власнику «Механіки» Івановському.

Фірма Івановського «АТ Механіка» також зареєстрована на цій же адресі Гарматна, 20.

У свою чергу єдиний конкурент на новому тендері ТОВ «Аверс-техно» Ігоря Харченка у складі своєї тендерної пропозиції подало документ «Результати вимірювання вібраційного навантаження», який був зроблений випробувальним центром на замовлення фірми «АТ Механіка», з якою «Аверс-техно» і конкурував на тендері «Київпастрансу».

 

В результаті такої конкуренції «АТ Механіка» і «Аверс-техно» на аукціоні не зробили жодного кроку по зниженню ціни, і остаточна вартість підряду була нижче від очікуваної ціни лише на 1%.

По материалам:   http://nashigroshi.org

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *