Миколаївський аеропорт знову у епіцентрі гучного скандалу

КП «Миколаївський міжнародний аеропорт» Миколаївської обласної ради 21 грудня уклало угоду з ПП «ГарантКомплексБуд» про реконструкцію та технічне переоснащення радіотехнічних засобів посадки за 125,00 млн грн. Про це повідомляється у системі «Прозорро».Закупівлю провели за переговорною процедурою, бо відкриті торги очікуваною вартістю 145,89 млн грн. двічі відміняли через нестачу учасників. На них приходило тільки ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Техвестсервіс» із ціною 145,85 млн грн., що на 17% дорожче від вартості нинішньої неконкурентної угоди з «ГарантКомплексБудом».

При цьому «Техвестсервіс» намагався оскаржити переговорну процедуру в АМКУ, заявивши, що фірма «ГарантКомплексБуд» не має будівельної ліцензії, хоча тендерна документація відмінених торгів вимагала її надання. Проте скаржник не завантажив документ скарги та не оплатив її подання, тож адмінколегія лишила її без розгляду.

За даними ДАБІ, ліцензія «ГарантКомплексБуду» видана 27 грудня, тобто через 17 днів після оголошення переговорної процедури і через 6 днів після укладення угоди.

 

За законом «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі переговорної процедури, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, замовник мав замовляти роботи лише фірмі з ліцензією ДАБІ, як це вимагалося на відкритих торгах.

Підсумкову відомість ресурсів і кошториси не оприлюднено, що не дозволяє порівняти ціни обладнання і матеріалів із ринком на предмет можливого завищення. Гарантійний строк на роботи складає десять років, а на обладнання – не менше двох років.

Відмінені торги передбачали встановлення двох курсових радіомаяків КРМ -044° та -224°, двох глісадних радіомаяків ГРМ -044° та -224° кожен у комплекті зі всенаправленим далекомірним радіомаяком DME, а також всенаправленого азимутального доплерівського радіомаяка DVOR у комплекті зі всенаправленим далекомірним радіомаяком DME. Це курсово-глісадна система заходу на посадку за приладами, яка мала бути підключена до робочих місць диспетчера AFIS Миколаїв Одеського РСП «Украероруху» в приміщенні аеродромно-диспетчерської вишки та керівника чергової зміни в адмінбудівлі аеропорту.

Столичний «ГарантКомплексБуд» зі статутним капіталом 1 434 грн. належить Сергію Белінському, який володіє броварським ТОВ «Гриффон» на чолі з Вадимом Петренком.

У березні 2018 року компанія отримала єдиний підряд Миколаївського аеропорту щодо поставки регулювального і сигнального авіаційного обладнання на 927 тис грн.

Співзасновником «Техвестсервісу» до 2011 року був Кирило Поліщук – екс-директор «Украероруху» і заступник голови Державної авіаційної адміністрації, а в 2000-х рр.. – нардеп із фракції Партії регіонів.

Потім фірму переписали на Тараса Хижняка і Сергія Медину. Згодом місце Хижняка зайняла панамська «Маквелл Інтернешнл Ес.Ей», якою керував Сергій Колесник. Людину на ім’я Сергій Колесник згадують як представника «Украероруху», який у 2013 році очолював Анатолій Колесник. Нині «Техвестсервіс» належить Медині і Тарасу Гонті.

Нагадаємо, видання «НикВести» із посиланням на джерело писало, що літак авіакомпанії «Dream Wind» із Києва 29 грудня не зміг сісти із трьох спроб в аеропорту Миколаєва не через густий туман, як повідомляв т. в. о. директора аеропорту Миколаєва Федір Барна (депутат облради від БПП), а через проблеми з устаткуванням радіолокації в Миколаївському аеропорту.

Потім Барна заявив сайту «Преступности.НЕТ.», що це фейкова новина, радіолокаційне обладнання аеропорту справне, сертифіковане і працює, а згаданий політ був тестовим.

Згодом авіакомпанія «Dream Wind» без пояснень припинила рейси Миколаїв-Київ.

По материалам:   http://nashigroshi.org

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *