Валерія Мельничук та нечуваний кар’єрний зліт

Нечуваний кар’єрний зліт: за два роки випускниця НАУ Валерія Мельничук встигла попрацювати в Солом’янській райдержадміністрації й стати одним із членів наглядової ради державного залізничного підприємства. За які таланти та вміння міністр Криклій довірив важливу посаду на великому міжгалузевому промисловому гіганті 24-річній дівчині? Дивіться у розслідуванні Христини Кришихи.

Перше місце роботи Валерії — головний спеціаліст сектору організаційно-аналітичного забезпечення роботи голови в Солом’янській районній державній адміністрації в місті Києві.

А вже на початку березня цього року ми прочитали у наказі Криклія:

«Призначити з 12 березня 2020 року членами наглядової ради приватного акціонерного товариства «Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство залізничного транспорту», як представників держави: Батищева Андрія Васильовича, Мельничук Валерію Віталіївну, Хомічова Ігоря Олександровича».

Валерія два роки тому закінчила ВНЗ

Переклавши мудровану назву посади пані Мельничук простою мовою, зрозуміємо, що раніше дівчина працювала помічником голови Солом’янської РДА Ігоря Довбаня, який у 2020 році став виконувачем обов’язків голови правління ПРАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ».

Валерія йде за ним працювати на підприємство: спочатку особистим радником, а вже за місяць — на посаду заступника начальника управління роботи з персоналом та діловодства. І врешті ще за місяць дівчина – вже поважний член наглядової ради компанії.

Дівчина потрапила на підприємство слідом за шефом

Міністр інфраструктури Владислав Криклій теж напряму пов’язує Валерію з паном Довбанем.

«Що стосується саме цієї пані. Я її особисто не знаю. У нас призначений керівник Ігор Довбань на цьому підприємстві. Так як ми плануємо розпочинати у тому числі корпоратизацію цього підприємства, нам необхідно утворити там наглядову раду та необхідно було зробити технічні речі для того, щоб хтось фізично займався документами і підписав. Пан Ігор запропонував це зробити з числа його працівників. Власне, вона і ще один працівник, плюс радник на громадських засадах, які погодилися безкоштовно цим зайнятися», — прокоментував очільник відомства.

Журналісти «СтопКору» довго шукали підтвердження того, що Валерія буде працювати саме на громадських засадах і зарплата їй не потрібна. І навіть відправили запит до Міністерства інфраструктури з запитаннями. Та на відповідь ми чекаємо досі.

По материалам:  https://stopcor.org